Karl Lagerfeld obožava novitete i rado ih dijeli sa uvijek punom publikom koja dolazi iz svih krajeva svijeta kako bi gledala Chanelove vizije za novu sezonu.
Kad je smišljao kolekciju za proljeće, uvijek zaposleni Karl upleo se u doista sve - od odjeće, preko accessoirea i beauty looka pa sve do uređenja piste. Manekenke su tako šetale po solarnim pločama, dok su prostor sa strane ispunile turbine koje pokreće vjetar. Kaiserovo objašnjenje bilo je kako je to “predivna moderna arhitektura”, a upravo u budućnosti je pronašao i ideju vezanja mode uz tehologiju. Ova sprega vidjela se na odabiru tkanina, printeva i tkanja, slojevitosti koja je stvarala iluziju trodimenzionalnosti i novim interpretacijama dobro poznatih Chanelovih torbica. “Treba nam energija, to je najbitnija stvar u životu!”, izjavio je dizajner nakon revije, a turbine i solarne ploče doista su bile metafora za neiscrpnu snagu ovog produktivnog Nijemca.
Svoju inspiraciju Lagerfeld je pretočio u kolekciju u kojoj se jasno vidio utjecaj ‘80-ih godina prošlog stoljeća, a pokrivala je doista sve - od jednodijelnih kombinezona od lana, trapera i tvida, do dugih večernjih haljina crno-bijelih kombinacija. “Trik je u volumenu i lakoći jer te dvije stvari obično ne idu zajedno”, opisao je Karl kratke haljinice koje je spario sa sakoima od organze i rajona, a poigrao se i s idejom suknje-haljine, navučene do ispod pazuha kako bi glumila toaletu bez naramenica, dok su modni dodatci bili inspirirani odlaskom na plažu.